دایومتسر پدی PADI Divemaster
این دوره چیست و چه مزایایی دارد؟
اولین گام در دنیای حرفه ای پدی است و از9 توسعه اطلاعات (تئوری+ فیلم+ آزمون)، ارزیابی مهارتهای شنا، ارزیابی مهارتهای امدادونجات، ارزیابی مهارتهای غواصی، کارگاههای آموزش اصول حرفه ای گری  و هدایت دیگرغواصان، اداره کردن مرکز غواصی، ارائه طرح امدادرسانی در مواقع اضطراری، کارگاههای جستجو و بازیابی و غواصی عمیق تشکیل شده است.
پس از اتمام این دوره شما میتواند وارد بازار کار غواصی شده به صورت روزانه یا دائمی  در مراکز غواصی که نیازمند غواص راهنما با مدرک معتبر و  شناخته شده PADI هستند استخدام شوید و یا میتوانید به وارد دوره ی مربیگری شوید.
شرایط استثنایی و ویژه شما چیست؟
1- این دوره جریزه پوکت کشور تایلند  و مرکز 5 ستاره مجاز پدی(All 4 Diving) که بهترین دایو سایت ها امکانات روز دنیا را در بر دارد برگزار میگردد و شما از مزایای شغلی و  همچنین کسب تجربه کاری درتایلند بهره مند می شوید.
2-در انتهای دوره شما میتوانید به دلخواه خود 3 هفته کارآموزی رایگان انجام دهید وغواصی کنید.
3-قیمت منصفانه دوره و در اختیار گذاشتن تجهیزات کامل غواصی(درصورت نداشتن) به همراه لذت بردن تعداد غواصی های نامحدود در حین دوره قطعا کمک به حرفه ای گری و تسط شما میکند.
4-دوره شما به صورت فارسی و انگلیسی برگزار میگردد و همچنین از جدیدترین کتب روز دنیا به صورت کاغذی و دیجیتال بهرمند میشوید.
5- حمایت 24 ساعته و دائمی شما-کمک و راهنمایی در اخذ ویزا و بلیط از دیگر مزایاست.

شرایط ورود به این دوره چگونه است و مدت زمان آن چقدر است؟
 برای شرکت در این دوره می بایست حداقل 18 سال سن داشته باشید،همین طور 40 عملیات غواصی را در Logbook خود ثبت نموده باشید و مدرک غواص امداد و نجات(Rescue Diver+EFR) یا مدرک معادل از دیگرسیستم ها را آموزش دیده باشید. 
 در نظر داشته باشید از اعتبار فرم سلامت پزشکیPADI شما بیشتر از 24 ماه نباید نگذشته باشد.
مدت زمان این معمولا در حدود 3 الی 4 هفته میباشد.(همراه با دوره کار آموزی)
قیمت دوره و هزینه های جانبی آن چقدر است؟
هزینه این دوره 35.000 بات تایلند(حدود سه و نیم ملیون تومان) است و برای خرید کتب و ابزار کمک آموزشی 9.900 بات(یک ملیون تومان) جداگانه پرداخت میکنید.این کتب و ابزار کمک آموزشی برای گسترش اطلاعات شما بسیار مفید است.
نکته: از انجا که بعد از اتمام موفقیت آمیز این دوره شما جزو اعضای سازمان پدی خواهید شد، هزینه صدور مدرک باید توسط خودتان و معادل نرخ روز به حساب پدی واریز شود.

دوره کار آموزی رایگان چه مزایایی برای ما دارد؟
در این دوره شما فرصت آن را خواهید داشت تا راهکارهای حرفه‌ای/تجاری غواصی و نکات فنی/تخصصی این رشته را با استانداردهای بین‌المللی آن آموخته و در کنار یکی از مربیان PADI نحوه آموزش دوره‌های مختلف غواصی را از نزدیک مشاهده و نحوه سرویس‌دهی به مشتریان را فرا بگیرید. همچنین موارد تئوری که اصول بنیادین علم غواصی  است را نیز در این دنیای واقعی  به کار میبرید! همین طور مطالب تدریس شده شما را برای ورود به دنیای مربیگری غواصی و شرکت در دوره‌های آموزش مربی غواصی آماده می‌سازد.

فراموش نکنید ! تنها ضامن موفقیت شما در دوره های مربی گری غواصی ،کیفیت و روش آموزش شما در دوره دایومستری است.

 
مربی گری پدی PADI IDC 
این دوره چیست و چه مزایایی دارد؟
دوره مربی گری پدی(IDC (instructor development course معتبرترین دوره های آموزش مربی در دنیاست که پس از این دوره شما قادر به آموزش تمامی دوره های اصلی پدی از مقدماتی تا حرفه ای(Open water Diver to Divemaster)هستید.
شرایط استثنایی و ویژه شما چیست؟
1- این دوره جریزه پوکت کشور تایلند  و مرکز 5 ستاره مجاز پدی(All 4 Diving) که بهترین دایو سایت ها امکانات روز دنیا را در بر دارد برگزار میگردد و شما از مزایای شغلی وهمچنین کسب تجربه کاری درتایلند بهره مند می شوید که پس از اتمام دوره میتوانید به عنوان مربی غواصی آموزش غواصی دهید.
2-قبل از شروع دوره میتوانید 8 روز به صورت رایگان غواصی کنید.
3-در صورت نداشتن تجهیزات تمامی تجهیزات غواصی رایگان در اختیار شماست.
4-استفاده و دسترسی رایگان به اینترنت وایرلس 
5-برگزاری تمامی کارگاه های استخر و دریا و تئوری در محیط حرفه ای و دوستانه
6-دوره EFR/CFC Instructor در طول این دوره به صورت رایگان است.
 حمایت 24 ساعته و دائمی شما-کمک و راهنمایی در اخذ ویزا و بلیط از دیگر مزایاست.

شرایط ورود به این دوره چگونه است؟مدت زمان آن چقدر است؟
 برای شرکت در این دوره می بایست حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید،همین طور 100 عملیات غواصی در Logbook به ثبت رسانیده و مدرک دایو مستر پدی را در دست داشته باشید و از اعتبار فرم سلامت پزشکیPADI شما بیشتر از 24 ماه نگذشته باشد.
مدت زمان این معمولا در این دوره حدود 15 روز است.
قیمت دوره و هزینه های جانبی آن چقدر است؟
هزینه این دوره 41.900 بات تایلند(پنج ملیون تومان) است. همچنین هزینه 819 دلار آمریکا (هزینه کتاب ها،متریال آموزشی) به همراه 1385 دلار استرالیا (هزینه های پرداختی به پدی) به هزینه ها اضافه میگردد. مجموعا در حدود سیزده ملیون تومان است.