آشنایی با غواصی یا Discover Scuba Diving:

try dive

اگر به لذت غواصی علاقه مندید اما فرصت یا آمادگی آموزش کامل را ندارید، می توانید به مدت یک روز مهارتهای اولیه غواصی را زیر نظر مربیان ما تجربه کنید و پس از آن مدرک بین المللی دریافت کنید. لازم به ذکر است که در صورت ادامه جدی آموزشها، این دوره به عنوان مکمل دوره غواصی Open Water Diver محسوب خواهد شد.

قیمت: 4.800 بات  (دو غواصی در جزایر فی فی و راچا)
 شامل آموزشهای اولیه+ تجهیزات+ میان وعده و نوشیدنی، بیمه و حمایت مربیان حرفه ای.

محدودیت سنی: حداقل سن ورود 10 سال تمام است. 
مدت زمان طول دوره یک روزهمراه با دو غواصی است.


دوره مقدماتی یا Open Water Diver:

اولین گام آکادمیک برای یک غواص مستقل شدن دوره Open Water Diver می باشد که از ۵ فصل توسعه اطلاعات (Knowledge Development) شامل تئوری+ فیلم+ آزمونها، 5 غوص در آبهای محبوس (Confined Water Dives) شامل تمرین مهارتهای غواصی در استخر یا محیطی شبیه استخر و 4 غواصی در آبهای آزاد (Open Water Dives) شامل مرور مهارتها در دریا (حداکثر عمق 18 متر) تشکیل شده است.

قیمت:13.800 بات به همراه 2 غواصی اضافه پس از اتمام دوره  
 شامل آموزش+ مدرک بین المللی+کتاب و متریال آموزشی پدی+ تجهیزات+ قایق+ میان وعده و نوشیدنی در جلسات تئوری و عملی+ بیمه ترانسفر تا هتل محل اقامت و یک تی شرت رایگان 

مدت زمان دوره 3 تا 4 روز میباشد. 
محدودیت سنی: برای شرکت در این دوره حداقل 10 سال باید داشته باشید.

دوره پیشرفته یا Advanced Open Water Diver:

برای اینکه تجربه بیشتری در غواصی کسب کنید در عمق بیشتری غواصی کنید لازم است تا به دوره پیشرفته بروید که از 5 کارگاه غواصی توسعه اطلاعات،5فیلم و5 غواصی ماجراجویی تشکیل شده است. 2 توسعه اطلاعات+2 غواصی (عمیق و ناوبری زیر آب) لازمه اصلی و مابقی اختیاری هستند که شما می توانید آنها را از میان بیش از 13 زمینه تخصصی مختلف مثل حد اعلای شناوری، عکاسی زیر آب، غواصی در شب،جستجو و به سطح آموری اشیا مغروق، شناخت ماهی ها و غیره انتخاب کنید. 

قیمت:12.500 بات به همراه یک غواصی رایگان برای تجربه بیشترشما
 شامل آموزش+ مدرک بین المللی+کتاب و متریال آموزشی پدی+ تجهیزات+ قایق+ میان وعده و نوشیدنی در جلسات تئوری و عملی+ بیمه ترانسفر تا هتل محل اقامت و یک تی شرت رایگان

مدت دوره: 2 تا 3 روز است

شرایط ورود به این دوره داشتن مدرک OPEN Water Diver یا مدرک معادل انست محدودیت سنی بسته به زمینه تخصصی انتخابی از 10 تا 15 سال متغیر است.


کمکهای اولیه یا EFR:

1488953_1473261856233679_598104819_n

چه غواص باشید چه نباشید، دوره کمکهای اولیه برای هر کسی ضروری است. به عنوان شخصی که کمکهای اولیه را گذرانده است شما می توانید تا رسیدن نیروهای امدادی متخصص به افراد آسیب دیده و بیمار یاری برسانید. دوره کمکهای اولیه پیش نیاز دوره امداد و نجات می باشد. 

قیمت:5.500 بات  
 شامل آموزش+ مدرک بین المللی+کتاب و متریال آموزشی  میان وعده و نوشیدنی در جلسات تئوری و عملی+ بیمه ترانسفر تا هتل محل اقامت 
برای شرکت در این باید حداقل 12 سال داشته باشید ومدت زمان این دوره یک روز در کلاس آموزشی می باشد.


دوره امداد و نجات یا Rescue Diver:

rescue diver

بعد از اینکه غواص پیشرفته شدید لازم است تا در مواقع اضطراری به دیگر غواصان کمک کنید. به این منظور باید در دوره امداد و نجات شرکت نمایید. این دوره از۵ توسعه اطلاعات (تئوری+ فیلم+ آزمون)، 10 مهارت امداد و نجات درشرایط Confined Water، تکرار آنها درساحل دریا و ۲ سناریو در دریا تشکیل شده است. 

قیمت:14.900 بات به همراه یک غواصی رایگان پس از اتمام دوره  
 شامل آموزش+ مدرک بین المللی+کتاب و متریال آموزشی پدی+ تجهیزات+ قایق+ میان وعده و نوشیدنی در جلسات تئوری و عملی+ بیمه ترانسفر تا هتل محل اقامت و یک تی شرت رایگان

مدت دوره: 4 روز

محدودیت سنی: 12 سال

دوره ارشد غواصی یا Master Scuba Diver:

با گذراندن و اتمام دوره رسکیو دایور Rescue Diver و گرفتن پنج دوره تخصصی و داشتن حداقل 50 غواصی ثبت شده در Logbook شما عنوان غواص ارشد PADI را کسب خواهید کرد.
 Master Scuba Diver بالاترین مرتبه ای است که یک غواص قبل از مراحل حرفه ای میتواند به اختیار کسب کند.

قیمت و مدت دوره بسته به نوع تخصص انتخابی متفاوت خواهد بود.